zondag 10 mei 2020

Verjaardagskaart


Vandaag een kaartje gemaakt voor een vriendin van mij
Die is van de week jarig
Hopen dat gauw dat we weer bij elkaar mogen komen
Karla mis ik best om samen een kaartje te maken
Dat doen we ongeveer 11 jaar
Mijn man hoort tot de risico groep
De risico wil Karla niet nemen om te komen
Maar gelukkig is er nog een telefoon
Waar iemand  kan bereiken
Karla verveel de eigen niet is veel aan fotograferen
Fijne moederdag
Groetjes Gerrie 



j
Deze staat in mijn achter tuin
De vorig bewoner hebben alles laten staan


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fleurige kaart Gerrie. Zo leuk die grote zonnebloem als blikvanger en die put met kleine bloempjes aan de andere kant. Bloemen kunnen altijd vind ik.
    Mooie plant heb je in de tuin staan, lekker genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card Gerrie, love sunflowers xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous sunflower card Gerrie. Hopefully Karla will be able to visit soon... Lovely plants in your yard..loz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely happy Sunflowers and what pretty layering dies.

    Your plat is lovely as well, I love Arum Lilies.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met de mooie vrolijk zonnebloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer dat je op dit moment niet meer met Karla kan knutselen het is zo gezellig....

      Verwijderen

Leuk dat je even langskwam.
Bedankt voor je reactie op mijn kaart.

Groetjes Gerrie